एन्ड्रू फुलर (Andrew Fuller)- बप्तिस मिशनरी सोसाइटीका संस्थापक

एन्ड्रू फुलर (Andrew Fuller) को जन्म सन् १७५४ फेब्रुअरी ६ मा भएको थियो । उनी एक अंग्रेज पार्टिकुलर बप्तिस सेवक तथा ईश्वरशास्त्री हुन् ।
200
 बप्तिस मिशन सोसाइटीका संस्थापक
एवं पार्टिकुल बप्तिस पास्टर तथा लेखक
आधुनिक मिशनलाई स्थापित गर्न उनको विषेश योगदान छ । उनले मिशनरी सेवाको कामलाई विषेश जोड दिए । उनी उनको योगदानको निम्ति मात्र चर्चित छैनन् तर उनको जीवन कालमा ईश्वशास्त्रीय विवादमा पनि उनी मुछिएका थिए ।

फुलरको जन्म इग्ल्याण्डको विकन, क्याम्ब्रिजशायरमा भएको थियो र उनी पछि केट्रिङ्ग, नर्थह्म्यटनशायरमा बस्दथे । फुलरले दुईवटा चर्चमा पास्टरीय सेवा गरे पहिलो सोहाम, सन् १७७५ देखि १७८२ र दोस्रो केट्रिङ्ग, सन् १७८२ देखि १८१५ सम्म, यो चर्चको नाउँ अहिले फुलर बप्तिस चर्च हो । फुलरको मृत्यु सन् १८१५ को मे ७ तारिखमा भएको थियो ।

फुलरको योगदानको कुरा गर्दा, उनी सबैभन्दा बढी बप्तिस मिशनरी सोसाइटीको स्थापनासँग जोडिएका छन् । अहिले बप्तिस मिशनरी सोसाइटी भनेर चिनिएको मिशन संस्था स्थापनामा उनले धेरै परिश्रम गरेका छन् । बप्तिस मण्डलीहरुको बेलायती मिशन संस्था स्थापनाको कामको निम्ति उनले सन् १७८४ देखि परिश्रम गर्न सुरु गरे, यो कामको सुरुवात् सन् १७८४ मा भएको थियो ।

उनको एउटा प्रवचन प्रकाशन भएको थियो, जसको शिर्षक— विश्वासद्धारा हिंड्नुको प्रकृती र महत्व (The Nature and Importance of Walking by Faith)  जसमा एउटा परिशिष्ट धर्मको जागृतिको निम्ति एक साधारण सहकार्यको निम्ति केहीलाई मनाउन (A Few Persuasive to a General Union in Prayer for the Revival of Religion) पनि समावेश गरिएको थियो जसले नै मिशनरी अभियानको निम्ति अप्रत्यक्ष रुपमा उत्तेजित बनायो । बप्तिस मिशनरी सोसाइटी जसको तत्कालिन नाम पार्टिकुलर ब्याप्टिस्ट सोसाइटी फर प्रोपगेटिङ्ग द गस्पल एमङ्ग द हिदन थियो (Particular Baptist Society for Propagating the Gospel among the Heathen), यसको स्थापना सन् १७९२ मा बेलायतको केट्रिङ्गबाट भएको थियो । जसको पहिलो मिशनरी विलियम केरी (William Carey) थिए । बप्तिस मिशनरी सोसाइटीको स्थापना र मिशनको काम बेलायतमा रहेर फुलरले गरे, विलियम केरी चाहिँ भारतमा आएर मिशनरीको रुपमा आफ्नो जीवन समर्पित गरे ।

फुलर, एक पार्टिकुलर बप्तिस पास्टर थिए । उनी पार्टिकुलर बप्तिस भएता पनि विषेशतः हाइपर क्याल्भिनिज्मको विपक्षमा उभिए । छोटो अर्थमा, हाइपर क्याल्भिनिज्म भन्नाले परमेश्वरले उहाँका चुनिएकाहरुलाई जसरी भए पनि उद्धार गर्नुहुन्छ, यसको निम्ति हामीले सुसमाचारको काम गरे वा नगरे केही फरक पर्दैन । पार्टिकुल बप्तिस भन्नाले येशूले त्रूmसको उद्धारको वा प्रायश्चितको काम विषेश चुनिएका मानिसहरुका निम्ति मात्र गर्नुभएको हो । अब्राहाम बुथ, जो १८औं शताब्दिका बप्तिस लेखक थिए उनले त फुलरलाई साँचो क्याल्भिनिज्म त्यागेको आरोप नै लगाएका छन् । फुलरले जनरल ब्याप्टिस्ट मतका डन टेलरसँग इश्वरशास्त्रीय विषयमा बहस नै गरेका थिए । जनरल ब्याप्टिस्ट भन्नाले पार्टिकुल ब्याप्टिस्ट भन्दा ठीक विरपित सैद्धान्तिक मत अर्थात् येशूले क्रूसको उद्धारको वा प्रायश्चितको काम साधारण रुपमा सबैको निम्ति सिध्याउनुभयो, केवल चुनिएकाहरुको निम्ति मात्र भन्ने होइन ।

फुलरले पार्टिकुलर बप्तिस समूहको निम्ति लेखनद्धारा पनि धेरै योगदान दिएका थिए । उनको योगदानको कारणले उनलाई पार्टिकुर ब्याप्टिस्टका एक सृजनशील ईश्वरशास्त्रीको रुपमा चिनिन्छ । फुलरले थुप्रै पर्चाहरु, प्रवचनहरु तथा लेखहरु प्रकाशन गरेका थिए । फुलरका करिब १६७ वटा लेखहरु आधादर्जन भन्दा बढी पत्र—पत्रिकाहरुमा प्रकाशित भएका थिए । सन् १८३८, १८४०, १८४५, १८५२ र १८५३ मा उनका लेखहरुको संग्रह प्रकाशन तथा पुनःप्रकाशन गरिएका थिए ।

Comments

Popular posts from this blog

प्रभावकारी युवा सेवकाइको निम्ति असल युवा नेतृत्व (Effective Youth Leadership for Effective Youth Ministry)

थुमाको रगतको शक्ति (The Power of the Lamb's Blood)

सुधारवादी अभियानको ५ सय वर्षः आजको निम्ति उत्सव कि पश्चताप ?